100 Lei manoperă/revizie completă *
- Mecanică auto
- de la100leipe oră
- reparații motor
- reparații cutie de viteze
- reparații injectoare
- reparații casetă de direcție
- reparații sistem de evacuare
- reparații distribuție și transmisie
- Vopsitorie auto
- de la400leipe element
- Vopsitorie profesională
- Vopsea pe bază de solvent
- Vopsea pe bază de apă
- reparații casetă de direcție
- reparații sistem de evacuare
- reparații distribuție și transmisie
- Revizie rapidă
- !PROMOȚIE!100lei*manoperă revizie completă
- Finalizare în 60 de minute
- Ulei și filtru de ulei
- Filtru de combustibil
- Filtru de particule
- Filtru de aer
- reparații distribuție și transmisie
- Abonamente
- Flote auto
- Revizii anuale
- Revizii la limita de kilometri
- Mentenanță vehicule
- Notificări programare
- Prioritate la programare
Cele mai bune prețuri de pe piață
* tarif disponibil cu achiziționarea pieselor prin intermediul nostru
Întrebări frecvente
Cât costă o revizie rapidă?
De câte ori ne vei trece pragul pentru a efectua revizia mașinii sau revizia motocicletei tale, de fiecare dată vei avea parte de prețuri corecte. La costurile de ulei, filtru de ulei, filtru de combusitibi, de aer și particule se adaugă costul pentru o oră de manoperă.
Cât durează o revizie rapidă?
Atunci când te programezi pentru revizia rapidă oferită de Backdoor Garage ai garanția că revii pe șosea în 60 de minute de la ora programării. Exceptiile sunt cauzate de constatarea unor avarii suplimentare.
Când trebuie făcută revizia?
Revizia mașinii sau a motocicletei se face la atingerea numărului de kilometri recomandați de fiecare producător în parte, de regula între 10 și 15 mii. Se recomandă revizia anuală chiar dacă numărul de kilometri nu a fost atins.
Ce înseamnă revizie rapidă?
Serviciile de revizie auto sau revizie motociletă rapide oferite de Backdoor Garage presupun operațiuni standard recurente recomandate de producător: schimbare ulei, schimbare filtru de ulei, schimbare filtru de combustibil, schimbare filtru de aer și de particule.
Ce garanție se oferă pentru revizie?
La fel ca orice altă lucrare de întreținere sau reparație auto pe care o efectuați în cadrul atelierului Backdoor Garage, serviciul de revizie rapidă în 60 de minute vine însoțit de garanția că lucrările au fost efectuate cu maxim de competență și responsabilitate.
Fiecare mașină care ne trece pragul iese înapoi pe stradă impecabil din punct de vedere tehnic și estetic.
Viziunea noastră este că un client mulțumit este un client care se va intoarce în garajul nostru, ori de câte ori va avea nevoie de o reparație pentru mașina sau motocicleta sa. Ne asumăm calitatea serviciilor de mecanică, vopsitorie și tinichigerie.
Vor fi costuri suplimentare?
În cazul în care ne vizitați pentru o revizie rapidă și constatăm că mașina sau motocileta ta are defecțiuni, ți le comunicăm și impreună decidem dacă în continuare dacă dorești să îți facem o ofertă de preț pentru remediarea lor și pentru aducerea vehiculului la condițiile optime de funcționare.
Primesc consultanță?
Fie că ne vizitezi pentru o reparație mecanică sau apelezi la serviciile noastre de vopsitorie și tinichigerie, inginerii și consultanții Backdoor Garage îți stau la dispozitie pentru a te informa clar și corect despre soluțiile cele mai simple de reparație și remediere.
Cum mă programez?
Puteti să programați revizii, reparații mecanice, servicii de vopsitorie și tinichigerie fie prin intermediul butonului de programare de pe site sau la telefon +40(725)666.808
Care este politica de retur?
Piesele noi montate vin cu garanție de la producător și nu pot fi returnate odată ce au fost montate pe mașina sau motocicleta ta. În cazul în care, din motive obiective, nu ești mulțumit de serviciile noastre îți retunăm intergral orice sumă ai achitat penrtu manoperă. Garantăm că vei fi mereu încântat de colaborarea cu noi!
Pot opta pentru un abonament de mentenanță?
Daca dorești să ai confortul de a ști că mașina ta este mereu pe mâini bune contactează-ne și unul din consultanții noștri îți va prezenta detaliat particularitățile abonamentelor noastre dedicate atât persoanelor fizice cât și persoanelor juridice. Calitate, profesionalism, prețuri corecte.
Cand trebuie verificată direcția?
Pentru a depista un posibil joc excesiv al direcţiei, cu motorul în funcţiune şi cu roţile în poziţie dreaptă, trebuie să rotiţi uşor volanul stânga-dreapta, dar fără a mişca roţile. Viraţi apoi complet stânga şi dreapta pentru a verifica dacă există joc excesiv, vibraţii sau zgomote anormale.
Dacă în urma acestei inspecţii nu sunteţi convinşi de funcţionarea în parametri normali a sistemului de direcţie, este necesar să treceţi la o verificare mai amănunţită, de preferat la un service.
Când trebuie să fac geometria?
Specialiștii recomandă verificarea geometriei direcției la orice înlocuire de element de direcție sau element de suspensie dar și în cazul unor șocuri puternice precum lovirea gropilor, lovirea bordurilor sau accidente minore. De asmemenea, se recomandă efectuarea gometriei o dată pe an sau la fiecare 20.000km.
De ce am joc în volan?
Una dintre cele mai periculoase situații cu care vă puteți confrunta ca şofer este defectarea sistemului de direcţie al maşinii sau motocicletei pe care o conduceți.
Cele mai frecvente cauze ale jocului în volan sunt
- Un rulment de roată defect;
- Strângerea incorectă a piuliței volanului sau a tijelor de reglare;
- Uzura articulatiilor sferice;
- Uzura articulațiilor cardanelor de antrenare;
- Degajare crescută a curelei și angrenajelor sau cu uzura acestora;
- Ulei hidraulic selectat incorect.
Când trebuie schimbată distribuția?
În general, producatorii recomandă ca distribuția să fie schimbată la un anumit număr de kilometri și se consideră că uzura ca urmare a trecerii timpului nu se consideră a fi un motiv de îngrijorare. Intervalul la care distribuția trebuie schimbată depinde în primul rând de modelul de kit de distributie ales. În cazul distribuției pe curea este recomandat ca aceasta să fie schimbată între 60.000 ți 80.000 kilometri parcursi, iar durata de viață a distribuției pe lanț poate varia între 180.000 și 400.000 kilometri.
De ce întră greu în viteză?
Cea mai frecventă cauză pentru care mașina ta intră greu în viteze este neefectuarea operațiunilor de întreținere ale cutiei de viteze. Uleiul din cuia de viteze se schimbă, la fel ca si cel din motor la anumite intervale, conform instrucțiunilor fiecărui producător.
Când știu că am probleme la ambreiaj?
Cele mai frecvente simptome ale unui ambreiaj defect sunt:
- se aud sunete ciudate în momentul în care apeși pedala de ambreiaj;
- simți vibrații în pedala de ambreiaj atunci când accelerezi;
- simți pulsații în pedala de ambreiaj;
- pedala de ambreiaj rămâne blocata pe podeaua mașinii;
- simți joc în pedala de ambreiaj;
- pedala de ambreiaj se apasă cu greutate;
- auzi un zgomot de frecare/scârțâit când schimbi vitezele;
- mașina nu mai intră în viteză.
De ce mașina scoate fum negru?
Fumul de evacuare de culoare negră nu înseamnă neaparat o defecțiune gravă. În cazul vehiculelor cu motoare diesel se poate observa fum negru cand motorul este accelerat puternic. Dacă observați adesea fumul negru, este posibil ca sistemul de injectie să necesite verificare. În cazul motoarelor diesel, cele mai frecvente cauze sunt calitatea scazută a combustibilului sau uzura excesivă a injectoarelor.
De ce mașina mea scoate un fum alb?
Când fumul din eșapament devine albastru înseamnă că în camera de ardere a motorului întră ulei ce este ars împreună cu combustibilul. Primul pas este să verificați constant uleiul și să identificați dacă se constată o creștere a consumului acestuia.
Fumul albastru poate aparea ca urmare ale unor defecțiuni ale tubinei sau ale supapelor, dar fumul albastru este și un simptom al unor defecțiuni majore ale motorului.